Літературне читання

27.05
Привіт, Розумнику!
Вражена твоїми римами!
Сьогодні поговоримо про подарунки. Кожен подарунок має значення. Головне - подарунок від душі. Прочитай про подарунки оповідання В. Сухомлинського. Дуже хочу, щоб твої подарунки були найкращі! А ще хочеться згадати про нашу улюблену пісеньку. Ось вона!

Я дуже сумую за нашим спілкуванням НЕ онлайн. Впевнена, що дуже скоро ми зустрінемось і обіймемось! З нетерпінням цього чекаю! 
До зустрічі!




26.05
Привіт, Друже!
Ти вже знаєш, як Незнайко складав вірші. Впевнена, що твої рими будуть значно кращі! Прочитай Веселі римики Наталії Хаткіної (с. 183), а також продовж ланцюжки римованих слів (по 1 слову). Поділись своїми успіхами зі мною у Вайбері. Дуже чекаю! До зустрічі!


15.04
Доброго ранку, Розумнику!
Ми з нетерпінням чекаємо літа! Це тепло, радість, розваги, а головне - канікули! Хочеться кричати від радості! Тому сьогодні ми опрацюємо розділ "Здрастуй, літечко!" у збірнику Сонячні вітрила (с. 130-136). Прочитай уважно тексти творів розділу і виконай завдання на с. 136-138. 
Гарного, майже літнього, настрою тобі! Та ще і погода за вікном радує!



13.05
Привіт, Розумнику!
Чи бачив ти, як цвіте гречка? Ось подивись.
Посіви гречки можуть скоротитися вдвічі через імпорт з РФ ...
Виглядає так, ніби знов повернулась зима і поле запорошене снігом! Неймовірно!
З чим іще можна порівняти цвітіння гречки? Про це ти дізнаєшся, виразно прочитавши вірш А. М`ястківського "Біла хмарка" на с. 180. З чим автор порівнює гречаний цвіт? А з чим би ти порівняв? Напиши мені.
Успіхів тобі!


06.05
Доброго ранку, Друже!
Ти знаєш про значення читання для людини. Спробуй перевірити себе. Візьми незнайомий текст, налаштуйся на читання, і почни читати. Через 1 хвилину зупинись і порахуй кількість прочитаних слів. Але пам`ятай, що читати треба правильно і виразно! Потім розкажи про прочитане. Якщо ти з усім впорався, можеш для себе зробити висновки про якість свого читання. Спробуй правильно оцінити себе. Оцінку чекаю у Вайбер. За нормами, кількість слів, яку має читати учень твого віку, є 75-80 слів.
Впевнена, що твій показник значно кращий! Успіху!



05.05
Привіт, Розумнику!
Ти переглянув мультфільм про те, як Незнайко вчився писати вірші. Він знятий за твором М. Носова про пригоди Незнайка. А тепер прочитай уривок на с. 175-179 і дай відповіді на запитання. Порівняй мультфільм з літературним твором. Чи знайшов ти відмінності? Будь уважним і залишайся здоровим!



04.05
Привіт, любий Друже!
Переглянь мультфільм!

 
Впевнена, що цей мультик не про тебе, але можна зробити висновки. 
На жаль, герой наступного мультфільма робить дивні висновки.
Ось подивись.



Зроби правильні висновки і спробуй дібрати рими до слів: квітка, поле, йде, казковий. Не будь Незнайком! Успіхів тобі!


29.04
Бадьорого ранку, Друже!
Впевнена, що в тебе, як і у Анатолія Костецького, неабиякий поетичний талант. Ось послухай.

Прочитай сам виразно вірш "Дивна звичка". А чи зможеш ти дібрати несподівані, смішні рими. Придумай 3-5 таких рим. Посміємося разом.
Успіхів тобі, Любий Друже!


27.04
Доброго ранку, Розумнику!
Ти вже знайомий із творчістю багатьох талановитих письменників і поетів. І навіть сам пробував складати невеличкі оповідання чи вірші. Анатолій Костецький  у своєму вірші "Імена" спробував дати нові назви відомим речам. Ось послухай. 



А тепер ти виразно прочитай вірш на с. 173. Дай відповіді на запитання. Вони допоможуть тобі дати нові імена для мами, песика, ромашки, берізки. А, можливо, це надихнуло тебе на творчість і ти придумав нові імена для інших. Напиши мені. Буду дуже вдячна.
Вдалого дня і гарного настрою!



24.04
Привіт, Друже!
У тебе з`явилось багато вільного часу. Не марнуй його! Більше читай! Читання розвиває мислення, мовлення, пам`ять. Розкажи своїм рідним про враження від прочитаного. А ще спробуй створити невеличку рекламу улюбленої книги чи твору. Зробити це можеш у будь-якому форматі (рукописному, аудіо, відео, презентація). Свій творчий доробок надішли у Classroom. Творчість вимагає часу і натхнення, тож робити це можеш протягом тижня. Успіхів тобі! Якщо потрібна допомога, я на зв`язку.


17. 04
Доброго весняного ранку, Розумнику!
Найдорожча в світі людина - це, безперечно, мама. Це вона нас пестить і голубить, вона дає нам перші життєві уроки, танцює і співає з нами. Жодна дитина не може обійтись без маминої ніжності і турботи. Мама, матінка, матуся, мамусенька. І ще багато теплих слів говоримо ми мамі. Бережи свою маму, допомагай їй, не засмучуй, роби все, щоб мама тобою пишалась. Сьогодні додатковий привід зробити мамі щось приємне. Виразно прочитай їй твори розділу "Моя рідна матуся" (с. 118-129) у підручнику з позакласного читання "Сонячні вітрила", дай відповіді на запитання. А на с. 128-129 виконай завдання. Сподіваюсь, що мама буде рада. Передай привіт мамі і обов`язково обійми її!
А це відео для мами!

 


  15.04
Промінці теплого весняного сонечка заглядають у віконце і говорять: "Доброго ранку, Друже!"
Кожен весняний місяць особливий по-своєму. З кожним із них пов`язані і прикмети. Знайди по 2-3 прикмети кожного весняного місяця. Відповіді чекаю в Вайбері. Сонячного настрою тобі і міцного здоров`я!





13.04
Доброго ранку, Розумнику!
Погода за вікном радує, додає гарного настрою. Прокидаємось ми вже не від завивання вітру за вікном, а від радісного співу пташок! Тож з натхненням розпочинаємо роботу. 
Перевір свої досягнення за питаннями на с. 171 і дай відповіді на питання тесту в Classroom. Успіхів тобі і залишайся здоровим!


08.04
Привіт, Розумнику! 
Впевнена, що ти здоровий! Так тримати!
Відгадай загадку.
У долині цілий день 
Він співа дзвінких пісень. 
Як верба і як калина,
 Птах цей — символ України. 
Тішить піснею людей 
Гарна пташка — …
Дійсно, мова іде про соловейка. Його співом не можна на захоплюватись. Ось послухай!



Марія Познанська присвятила цій пташці вірш, який назвала "Співай, соловейку!" (с. 169). Виразно прочитай вірш і дай відповіді на запитання. А ще добери 2-3 загадки про цього талановитого співака і загадай їх своїм друзям-однокласникам у Вайбері!
Бережи себе і залишайся здоровим! 
06.04
Бадьорого, здорового квітневого ранку, мій Розумнику!
Ми продовжуємо працювати дистанційно. Тож успіхів нам!
Весна принесла тепло, але і весняні дощі не можуть не радувати. Бо вони дають життєдайну вологу кожному паростку, кожній рослинці на землі. Виразно прочитай вірш М. Сингаївського "На врожай" і дай відповіді на запитання. А який настрій у тебе від дощу? Подумай і скажи. Буду чекати твоїх відповідей у Вайбері. Фантазуй і залишайся здоровим!


27.03
Привіт, мій Розумнику!
Здоров`я - найдорожчий скарб! Але і про розум не можна забувати! Сьогодні ми з тобою спробуємо створити щось своє, щось особливе! Давай складати вірші. Дивлюсь у вікно і на думку спадають такі рядки вірша, який я колись написала:
Весна. Повіяло теплом.
Яскраве небо неосяжне. 
І пташка кличе за вікном
у світлу подорож пізнання. 
Дивно, але весна відкриває в Нас щось особливе, потаємне, надзвичайне. Поділись своїми роздумами про твоє сприйняття весни. Напиши мені про це. Буду вдячна за твої 4 рядочки про твій сьогоднішній весняний настрій! 


23.03
Здорового бадьорого ранку!
Ми вже знайомі з творчістю талановитого українського поета Миколи Федоровича Сингаївського. Переглянь презентацію про життя митця, перейшовши за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1088136/
Виразно прчитай вірш М. Сингаївського "Вийшов травень з лісу". Дай відповіді на запитання. На уроці малювання сьогодні намалюй, яким ти уявляєш Травень, прочитавши вірш. Фантазуй!

20.03
Доброго ранку!
Сьогодні урок позакласного читання. У нагоді стане підручник "Сонячні Вітрила". Прочитай твори Д. Чередниченка "Веснянка", В.О.Сухомлинського "Весняний вітер", за Є.Шморгуном "Вербові котики", а на платформі Classrum дай відповіді на питання теста. Успіхів і міцного здоров`я!
17.03
Доброго і бадьорого ранку, Розумнику!
Уже весняне сонце припікає. Це не просто речення. Це назва прекрасного вірша української поетеси Лесі Українки, зі змістом якого ми познайомимось сьогодні. Тож відкрий підручник на с. 166 і прочитай вірш. Божано не 1 раз, щоб якомога виразніше це зробити...
Чи сподобався тобі вірш? Сподіваюсь, що так. А тепер дай відповіді на запитання за змістом вірша. Склади ще 2 питання для однокласників і відправ мені у Вайбер. Дякую за співпрацю і будь здоровий!
16.03
Прийшла весна! Природа прокидається од сну! Ти чуєщ переспіви пташок, які повернулись додому з вирію? Прочитай вірш А. М`ястківського "Розмова з одудом" і якомога точніше передай голос пташки.
09.02
Доброго дня, Розумнику!
Сьогодні ми з тобою здійснимо подорож у ХІХ століття, час, коли жив і творив славетний син України, талановитий поет і художник, корифей української і світової літератури! Я впевнена, ти здогадався, що розмова іде про Тараса Шевченка! З його творчістю ти вже знайомий. Але согодні він буде звичайною дитиною, твоїм ровесником. Переглянь відео про дитячі роки славетного Кобзаря.

Тобі відомо, хто такі чумаки? Цікаво? Тоді дивись тутhttp://traditions.in.ua/remesla/chumatstvo
Батько Тараса теж чумакував, тому брав сина з собою. Прочитай про це у підручнику, с. 131-133, перекажи і дай відповіді на питання. Удачі!
07.02
Привіт, Розумнику!
Жоден гаджет не замінить спілкування з книгою! Тож відкривай для себе світ читання з "Сонячними вітрилами". 
Прочитай оповідання з розділу "Оповідання про дітей". вислови свої враження від прочитаного. Намалюй малюнок до твору, який найбільше сподобався. Твори, Розумнику!
05.02
Доброго дня, Розумнику!
Пригоди у Світі читання продовжуються! 
Дочитай уривок повісті до кінця (с.125-128). Не забудь дати відповіді на запитання до твору. Пригадай свої цікаві історії з літнього відпочинку. Запиши їх, щоб поділитися з друзями незабутніми враженнями. До зустрічі! 
04. 02
І знову привіт! 
Світ дитинства неповторний і захопливий! 
Пропоную тобі прочитати І-ІІ частину (с 121-125) уривку "Ловись, рибко" із повісті Я. Стельмаха"Найкращий намет". Виразно читай текст, підготуйся до читання в особах. тут на допомогу можуть прийти твої друзі чи рідні. Разом працювати значно цікавіше!
03.02
Привіт, Розумнику!
Виразно прочитай оповідання О. Буценя "Наше відкриття"(с. 117-120), не забудь його переказати. А ще поміркуй, відповідаючи на запитання до твору на с. 120-121. Удачі!

31.01. Доброго дня, розумнику!
Пропоную тобі прочитати оповідання В. О. Сухомлинського "Кінь утік"(с 115-116), а також перекажи його своїм рідним. Їм також буде цікаво. А ще дай відповіді на запитання за змістом твору. А ще памятай: справжніх друзів багато не буває! Успіхів!




"Сонячні вітрила"

Опрацювати розділ, присвячений зимі. Виконати завдання у підручнику з позакласного читання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий