Українська мова

27.05
Привіт, Любий Друже!
Зроби для себе відкриття!
Переглянь відео!


НЕ - дуже важлива частка, особливо у стосунках з дієсловом. Вона з ним просто Не дружить. Тому і пишеться окремо ЗАВЖДИ. Тепер виконай впр. 443, дотримуючись правил. 
Лишайся мені здоровим! 



21.05
Привіт, Друже!
Для виконання сьогоднішнього завдання переглянь відео.


Повтори правило, про яке йдеться у відео. А тепер з легкістю виконай завдання впр. 430 (слова запиши парами). Наприклад: стрибала - дострибала, клеїв - приклеїв, і тд). Не забувай про охайність! 
Бережи себе і своїх рідних!


14.05
Бадьорого, хоча і дощового, ранку, Розумнику!
Дякую за старанність і наполегливість під час виконання завдань!
Впевнена, що успіх тобі гарантований!
Тож продовжуємо.
Серед дієслів є дуже бадьорі - стрибати, бігати, бешкетувати, веселитись, радіти. Нехай у тебе таких дій буде якомога більше (окрім бешкетувати).
А тепер з гарним настроєм виконай завдання впр. 425. Вправу запиши в зошит і надішли.  Пам`ятай про охайність і правильність виконання записів!
Картинки Гарного настрою


13.05
Привіт, Друже!
Чи знаєш ти, як живуть мурахи? Ось подивись.



Ти, мабуть, здивований. До чого на уроці української мови відео про життя мурах? Ти все зрозумієш, прочитавш текст-міркування із впр. 421.

Хліб — усьому голова. Навчаюся писати твір-міркування ...

А тепер письмово виконай завдання 2 вправи 421 за зразком: Читають (теп. ч.) - читали (мин. ч.), читатимуть або будуть читати (майб. ч.). Для успішного виконання завдання треба повторити таблицю Часів дієслів з попереднього уроку! 
Впевнена, що ти впораєшся!



07.05
Доброго ранку, Розумнику!
Дієслова вказують на дію предмета. Дія могла відбуватися давно, в минулому. Або щось діється зараз, тепер. Аще дія буде відбуватися в майбутньому. Ось подивись.

ЕВРИКА : Часи дієслів


А тепер довчи правила на с. 167-168 і виконай завдання впр. 420. Запис роби так.
Минулий час:.., ...,...
Теперішній час: .......
Майбутній час:........

Успіхів тобі, Друже!



06.05
Бадьорого ранку, Друже!
Впевнена, що ранковий дощ не зіпсував твого настрою!
Ти знаєш, що дієслова пов`язані з іменниками. Виконай завдання вправи 416 за зразком: Вечір (шо робить?) настає, і тд. Пам`ятай про охайність виконання записів і обов`язково перевір написане. Успіхів тобі і міцного здоров`я!



04.05
Доброго ранку, Розумнику!
Повтори вивчене про дієслово.



Вправи з відео виконуй усно, а в зошит запиши впр. 414 на с. 165. Пам`ятай, що зошит - це не чернетка. Будь уважним, Друже!



29.04
Привіт, Друже!
Іноді, чуючи якусь фразу, ми кажемо:" Так не буває, але так говорять.". Ідеться про пряме і переносне значення слів. Дієслова теж можуть вживатись у прямому і переносному значенні. Ось подивись.



Закріпити свої вміння з теми ти зможеш, виконавши завдання за посиланням Перевір себе, Друже!
А тепер виконай в зошиті впр. 409 (запиши вірш, вставивши дієслова з довідки; підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні) 
Успіхів тобі, Допитливий Розумнику!


28.04
Доброго ранку, Розумнику!
Повтори правила попереднього уроку і на платформі Classroom дай відповіді на питання тесту. Будь уважним і зосередженим! 
Успіху тобі!


27.04
Привіт, Розумнику!
Переглянь відеоурок з теми "Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми" і виконуй запропоновані завдання. 



А на закріплення виконай вправу 400 на с. 162. Будь уважним і старанним, бо це складові успіху! Виконану роботу надішли у вайбер. Успіху тобі, мій Розумнику!


23.04
Доброго весняного ранку, Друже!
Повтори правила дієслів і з легкістю виконай завдання впр. 397 (в зошиті). Підкресли вставлені слова як член речення. 
Бережи себе і залишайся здоровим!


22.04
Привіт, Розумнику!
З дієсловом ти розібрався. Перевір себе, перейшовши за посиланням 
Утвори пари
Впевнена, що ти крут!!!


21.04
Доброго погідного ранку, Друже! 
Переглянь відео, яке допоможе тобі пригадати все, що ти знаєш про Дієслово.

А тепер виконай завдання вправи 391 (зверни увагу, що текст переписувати не треба). Пам`ятай про охайність і уважність під час виконання роботи. Якщо є бажання і відчуваєш впевненість, запис вправи можеш зробити у зошиті в лінію. Успіху тобі!


15.04
Бадьорого весняного ранку, Розумнику!
Дякую тобі за старанність. Тож крокуємо далі!
Однією з самостійних частин мови є Дієслово. Що таке дієслово допоможуть тобі розібратися Мова і Суржик. Переглянь.




Дидактичний матеріал з теми "Дієслово" для учнів 3 класу
А тепер виконай завдання впр.389. Зверни увагу на правила правопису дієслів.
 Не забудь про охайність і уважність.


14.04
Привіт, Розумнику!
Дай відповіді на питання тесту в Classroom. Успіхів тобі і відмінного здоров`я!


13.04
Здорового ранку, Друже!
Щоб підготуватися до контрольної роботи, повтори матеріал на с. 138-155. Заповни в зошиті таблицю із впр. 384. Також у нагоді стануть відео з попередніх уроків. Успіхів тобі!


10.04
Доброго ранку і гарного настрою, Розумнику!
Сьогодні у нас урок розвитку зв`язного мовлення.
Переглянь презентацію.



Допоможуть тобі у роботі сторінки зошита.





Не забувай про охайність і уважність під час письма.
Успіхів тобі!

09.04

Бадьорого ранку, Друже!
Наближається свято Великодня. Всі з нетерпінням його чекають. Символом Великодня є писанка. Вона символізує Сонце і життя. Переглянь відео.


А тепер спробуй написати невеличкий твір (5-7 речень) "Моя писанка" і використай якомога більше прикметників. Але не забудь, що в тексті має бути зачин, основна частина і кінцівка. Успіхів тобі у творчості!




08.04
Привіт, Розумнику!
Переглянь відео і разом з ним повтори матеріал про прикметник. 



Прикметники дуже важливі у мовленні. Дуже багато прикметників в загадках. Це ніби своєрідні підказки. І ти в цьому впевнився, добираючи загадки про соловейка на уроці читання.
Виконай вправу 374 і ще більше переконаєшся у правильності цієї думки.
А ще добери 2-3 загадки про тварин, в яких вживалося найбільше прикметників. А ще краще - склади їх сам! Так буде значно цікавіше! Творчих успіхів тобі і залишайся здоровим! Чекаю твої творчі доробки у Вайбері.


07.04
Доброго ранку, Розумнику!
Дуже вдячна тобі за гарну роботу! Творчість завжди надає задоволення. В цьому ти можеш переконатись, виконуючи завдання вправи 371. Тож вперед за гарними емоціями!Поділись ними зі мною у Вайбері! До зустрічі і залишайся здоровим!


06.04
Доброго ранку, Друже!
Продовжуємо мандрувати стежинами Української мови. Согоднішньою доріжкою ми вже ходили, але варто повторити. Переглянь відео і згадай


В зошит запиши виконання впр. 370 (за зразком). Успіхів тобі і залишайся мені здоровим!😃



27.03
Привіт, Розумнику!
І знову ми з тобою разом підкорюємо вершини мовознавства!
Прикметник та іменник пов`язані один з одним. Тому, як і іменник, прикметники змінюються за родами. Наприклад: червоний помідор, червона хустка, червоне яблуко. Але є одне АЛЕ. Про нього ти дізнаєшся, переглянувши відео.


І я впевнена, що ти без ускладнень виконаєш впр. 360 (запиши пари словосполучень). Успіхів тобі і залишайся здоровим! До зустрічі на сторінках блогу! Па-па!


26.03
Здорового ранку, Розумнику!
Прикметник пов`язаний з іменником, тому питання ставимо від іменника до прикметника: день (який?) весняний, теплий, погожий; люди (які?) добрі, щирі, відкриті. Опрацюй правило на с.144 і виконай завдання впр. 353(спочатку запиши словосполучення, що вжиті в однині, а з нового рядка - ті, які вжиті у множині). Додай в кожну групу по 2 своїх словосполучення. Успіхів тобі і залишайся здоровим!
25.03
Привіт, здоровий Розумнику! Я була вражена, прочитавши твої прикметники до запропонованих слів. Дякую за роботу! Як ти зрозумів, прикметник називає ознаку предмета за різними властивостями і пов`язаний з іменником. Переглянь відео.

Вивчи правило на с. 140, і виконай вправу 342. Дякую за співпрацю! Залишайся здоровим!

24.03
Доброго ранку, Розумнику! 
Спочатку пройди тест в Сlassroom.

Переглянь відео і сформулюй тему уроку.

 Тама уроку - Прикметник. Вона не нова для тебе, тому лишилось тільки пригадати. Таблиця тобі допоможе
Результат пошуку зображень за запитом Прикметник 3 клас

А тепер добери і запиши по 5 прикметників до слів: вода, ранок, сонце, друзі за зразком. Море (яке?) тепле, безмежне, синє, чисте, глибоке. Успіхів!
23.03
Доброго ранку! Сподіваюсь, що ти, Розумнику, здоровий! Тож гайда до справи!
Казка вчить, як на світі жить! Саме читаючи казки, ми вчимося бути добрими, чуйними, справедливими, чесними. Сьогодні казка нам допоможе повторити назви відмінків та їх питання. Переглянь! 


А тепер виконай в зошиті впав 329 (спиши текст, визнач відмінки виділених іменників, надписавши вгорі). Памя`ятай про охайність виконання записів. Успіху тобі і міцного здоров`я!
19.03
Привіт!
Спробуй скласти пазл, перейшовши за посиланням https://learningapps.org/display?v=p1mod6ry320
19.03
Доброго сонячного ранку, допитливий Розумнику!
Повтори назви відмінків іменників. Для зв`язку іменників з іншими словами в словосполученнях і реченнях використовуються прийменники. Наприклад: гуляти (у чому? де?) у лісі, говорити (з ким?) з мамою, завітати (до кого?) до бабусі. Вивчи правило на с. 136 і виконай впр. 327. Записи в зошиті виконуй охайно і правильно. Обов`язково перевір написане. Успіхів тобі! 
18.03
Привіт, Розумнику! 
Тема сьогоднішнього уроку "Змінювання іменників за відмінками". Розглянь таблицю
Зверни увагу на назви і питання відмінків. Їх треба вивчити! Ці знання тобі знадобляться і в подальшому.
А тепер потренуйся провідміняти слова ВОДА, ХЛОПЧИК, НЕБО. В цьому тобі допоможе підручник (с. 134,135). Запиши в зошит так: І стовпчик-скорочена назва відмінка, ІІ-ІV стовпчик-слова. Зверни увагу на впр 323(вправа-підказка). Успіхів і міцного здоров`я!

17.03
Доброго ранку, Розумнику! Сподіваюсь, ти здоровий і готовий плідно працювати! Тож рушаймо! 
Іменники можуть вживатися в однині (один предмет) і множині (багато предметів). Наприклад, однина - вікно, дошка, гілка, аркуш, кіт, дитина; множина - вікна, дошки, гілки, аркуші, коти, діти. Але є Особливі іменники, які вживаються лише в однині (молоко, дітвора, волосся) або у множині (сани, ножиці, окуляри). Вони НЕ вживаються у формі іншого числа. Запам`ятай їх, опрацювавши таблицю


А тепер на закріплення виконай вправу 320. Скрін чекаю у Вайбер.Здоров`я і успіхів тобі! До зустрічі!

16.03
Бути розумним не важко. Головне - вчитися! Іменник-самостійна частина мови, яка вказує на предмет і відповідає на питання Хто? або Що? Повтори 
правила і виконай впр 318. Чекаю скрін
07.02
Привіт, Розумнику! Рада зустрічі! Країна Мовознавства безмежна, мандруймо нею із задоволенням. З легкістю розподіли слова на групи із впр. 263 (запиши у ДЗ). І усно виконай впр 264 (с. 113). Не барись, подорож триває!
05.02
Доброго дня!
Забагато знань не буває!
Тож, Розумнику, продовжуємо мандрівку країною Мовознавства! Вперед!
Тема наступного розділу "Частини мови". Вона не нова, але не стає від цього менш цікава. Перевір себе, повторивши правила на с.111. А тепер скористайся своїми глибокими знаннями, виконуючи вправу 262. Не забудь записати її у додатковий зошит. Вперед, до нових звершень!


03.02
Привіт, Розумнику!
 Не забувай повторювати правила, вони знадобляться тобі для виконання завдань. Тож у додатковому зошиті виконай завдання вправи 257 на с. 109. Перевір свої знання, відповівши на питання за розділом на с. 109. Удачі!

31.01.
Привіт! Не сумуєш?
Ти вже знаєш алгоритм розбору слова за будовою. Потренуйся це робити. У додатковому зошиті розбери за будовою слова "вітерець, смачненьке, прибережний, підсніжник". Не забудь, що на с.106 є підказка, але я впевнена, що тобі це не знадобиться.






Тема  Речення.
Речення виражає закінчену думку.
Слова в реченні пов’язані між собою.

Опрацювати вправи 227 – 228 (усно). Впр 229 – записати речення, змінивши слова в дужках. Наприклад: Побіліли поля.  Впр 230 – зі слів кожного рядка скласти і записати речення.






Українську абетку можна вчити просто і дуже весело. Можете переконатися!😉😃