28.05
Привіт, Розумнику!
Впевнена, що у тебе гарний настрій! Тож швиденько виконай з. 69 (пригадай правила) і з. 80. Впевнена, результат тебе порадує!
27.05
Привіт, Моє Сонечко!
Я тебе не дуже обтяжую? Напиши мені. Сьогодні Ми з тобою з легкістю виконаєм з. 68 (порядок дій і самі дії записувати в зошит обов`язково), а також складемо і розв`яжемо рівняння у з. 72 (запиши у зошит і надішли мені).Дуже сумую за тобою, тому це тобі!
Впевнена, що Ти у мене - НАЙКРАЩИЙ!
26.05
Привіт, Розумнику!
Для виконання завдань "Бліц-турніру" (з. 60) тобі треба повторити правила роботи над задачею і уявити її, накресливши схему. І успіх тобі гарантовано! А ще виконай дії у з. 67 і зроби перевірку. Пам`ятай, що множення перевіряємо діленням, а ділення - множенням. Запиши обчислення у зошит. Старайся виконувати записи охайно і будь уважним.
Успіхів тобі і не забувай мити руки!
Залишайся здоровим!
21.05
Бадьорого ранку, Друже!
Використовуючи таблицю - підказку, розв`яжи задачу 52. Обов`язково накрели схему. Розв`язання запиши в зошит. А також запиши завд. 68 (розстав поорядок дій і всі дії запиши). Дії з багатоцифровими числами ми не можемо зробити усно, тому обов`язково запиши їх у стовпчик.
Успіху тобі і залишайся мені здоровим!
15.05
Привіт, Розумнику! Сонечка тобі в долонях!
Пригадай матеріал попередніх уроків про частину і ціле і швидко і без ускладнень розв`яжи з. 48, 49. Задачі запиши в зошит правильно (Задача, схема, розв`язання і відповідь). Зверни увагу на таємниче і підступне слово ЩО! Нехай воно тебе не зіб`є з правильного напрямку міркування. Натхнення і успіхів тобі, Друже!
А якщо захочеш цікаво і корисно провести вихідні, то можеш виконати з. 65. Впевнена, що ти впораєшся!
14.05
Доброго ранку, Розумнику!
Це тобі!
Привіт, Розумнику!
Впевнена, що у тебе гарний настрій! Тож швиденько виконай з. 69 (пригадай правила) і з. 80. Впевнена, результат тебе порадує!
27.05
Привіт, Моє Сонечко!
Я тебе не дуже обтяжую? Напиши мені. Сьогодні Ми з тобою з легкістю виконаєм з. 68 (порядок дій і самі дії записувати в зошит обов`язково), а також складемо і розв`яжемо рівняння у з. 72 (запиши у зошит і надішли мені).Дуже сумую за тобою, тому це тобі!
Впевнена, що Ти у мене - НАЙКРАЩИЙ!
26.05
Привіт, Розумнику!
Для виконання завдань "Бліц-турніру" (з. 60) тобі треба повторити правила роботи над задачею і уявити її, накресливши схему. І успіх тобі гарантовано! А ще виконай дії у з. 67 і зроби перевірку. Пам`ятай, що множення перевіряємо діленням, а ділення - множенням. Запиши обчислення у зошит. Старайся виконувати записи охайно і будь уважним.
Успіхів тобі і не забувай мити руки!
Залишайся здоровим!
21.05
Бадьорого ранку, Друже!
Використовуючи таблицю - підказку, розв`яжи задачу 52. Обов`язково накрели схему. Розв`язання запиши в зошит. А також запиши завд. 68 (розстав поорядок дій і всі дії запиши). Дії з багатоцифровими числами ми не можемо зробити усно, тому обов`язково запиши їх у стовпчик.
Успіху тобі і залишайся мені здоровим!
15.05
Привіт, Розумнику! Сонечка тобі в долонях!
Пригадай матеріал попередніх уроків про частину і ціле і швидко і без ускладнень розв`яжи з. 48, 49. Задачі запиши в зошит правильно (Задача, схема, розв`язання і відповідь). Зверни увагу на таємниче і підступне слово ЩО! Нехай воно тебе не зіб`є з правильного напрямку міркування. Натхнення і успіхів тобі, Друже!
А якщо захочеш цікаво і корисно провести вихідні, то можеш виконати з. 65. Впевнена, що ти впораєшся!
14.05
Доброго ранку, Розумнику!
Це тобі!
Гарний настрій і підказки допоможуть тобі впоратись із завданням. Гарний настрій, впевнена, ти отримав, виконавши руханку з Лесею Нікітюк. А підказки тримай!
А тепер виконай з. 46, 47. Задачу записуй правильно: Задача, креслення з нанесеними даними, ЯКІ ВІДОМІ ЧИ НЕ ВІДОМІ ЗА УМОВОЮ, Розв`язання, дії, Відповідь. Будь уважним і зосередженим! Впевнена, ти з усім впораєшся! Бережи себе і своїх рідних!
13.05
13.05
Привіт, Друже!
Що таке периметр прямокутника?
Периметр прямокутника - це сума довжин його сторін.
А це формула знаходження периметра прямокутника.
Скориставшись цими формулами, ти зможеш розв`язати задачі 44, 45. Роз`вязання із кресленням запиши в зошит. Зверни увагу, що виконувати дії з іменованими числами ми можемо тільки тоді, якщо вони виражені в однакових одиницях вимірювання.
А ше в підручнику виконай з. 61, 62. на с. 53.
Успіху тобі і впевненості!
7.05
Доброго ранку, Розумнику!
Для виконання сьогоднішніх завдань нам треба пригадати знання 1 класу. Здивований? Ось вони.
І ти пам`ятаєш правило про знаходження невідомої частини?
Щоб знайти невідому частину, достатньо від цілого відняти всі відомі частини.
а = с - b
b= c - a
В підручнику виконай з. 41 на с. 49( обчислення записуй під схемами), з. 42 запиши у зошит за зразком з. 41. Відрізки креслити ОБОВ`ЯЗКОВО. Будь уважним і в тебе все вийде!
06.05
Дощового, але такого гарного, ранку тобі, Друже!
Повторення не буває забагато. Тому продовжуємо повторювати. Впевнена, що ти не забув, як користуватися лінійкою😉. Перевір себе, виконуючи завдання 36, 39, 40.
Для виконання з. 33, 39 та 40 тобі, мабуть, знадобиться косинець і підказка. Ось вона.
Записи виконуй уважно і охайно, щоб це не було схоже на чернетку! Успіхів тобі!
05.05
Привіт, Розумнику!
Повтори матеріал.
А тепер виконай завдання на с. 45-46. Виникли питання? Я на зв`язку. Успіхів!
04.05
Доброго ранку, Друже!
Впевнена, що карантинні вихідні ти провів з користю. Тож стаємо до роботи.
Використавши цю таблицю і свої знання, виконай завдання 17-21 на с. 44. Повторення не буває зайвим.
Бережи себе і залишайся здоровим!
30.04
Привіт, Розумнику!
Продовжуємо повторювати вивчений матеріал.
Ця таблиця допоможе тобі виконати з. 15 на с. 43.
А ця таблиця стане тобі в нагоді при виконанні з. 16 на с. 43.
Успіхів тобі! До зустрічі у понеділок, 04.05.
29.04
29.04
Бадьорого ранку, Друже!
Готовий до нових досягнень?
Тож вперед!
Щоб дізнатись НА скільки одне число БІЛЬШЕ або МЕНШЕ за інше, треба ВІД БІЛЬШОГО ЧИСЛА ВІДНЯТИ МЕНШЕ. Пригадав?
А тепер швидше виконай завдання 11-14 на с. 42.
В з. 12 пиши так: 32856< 40912 на ..., нижче запиши обчислення у стовпчик. І так далі.
Завдання 11-13 запиши в зошит, а завдання 14 - у підручнику. Фото надішли мені у Вайбер.
Щедрої вдачі тобі, Друже!
28.04
Доброго ранку, Розумнику!
Впевнена, що ти повторив співвдношення між одиницями довжини і маси, тому з легкістю виконаєш завдання 9 та 10 на с. 42. Пам`ятай, що приклади із завдання 10 спочатку треба записати в рядок, нижче записати дію у стовпчик. Апотім записати в умову відповідь.
Допоможе тобі моє відео Classrom.
Успіхів тобі, Друже!
27.04
Привіт, Розумнику!
Сьогодні ми закріпимо вміння додавати і віднімати багатоцифрові числа. Виконай з. 8 на с. 41. Дії записуй у стовпчик. Приклад Д) запиши спочатку в рядок, розстав порядок дій, нижче запиши дії у стовпчик. Результат останньої дії не забудь перенести в запис умови.
А ці таблиці стануть тобі у нагоді для виконання завдань наступного дня. Повтори їх!
Успіхів тобі і залишайся здоровим!
24.04
Доброго ранку, Друже!
Повторення, закріплення, систематизація - дуже важливі розумові операції.
Таблиці допоможуть тобі повторити матеріал.
Всі перешкоди подолано, тому з легкістю виконай завдання 1, 2 - усно, з.3, 4 запиши в зошит, а завдання 5, 6 виконай в підручнику (с. 41)
Успіхів тобі і залишайся мені здоровим!
23.04
Привіт, Розумнику!
Шахи - інтелектуальна гра. Вона розвиває логічне мислення, пам`ять. Прочитай легенду про шахову дошку (с.39-40) і спробуй виконати обчислення прикладу на множення в кінці с. 40. Чекаю твоїх результатів у Вайбері. Успіхів!
22.04
Привіт, Розумнику!
Перевір себе, перейшовши за посиланням. Перевір себе
НЕ ВИКОРИСТОВУЙ КАЛЬКУЛЯТОР! Чернетку відправ у Вайбер😉
21.04
Доброго ранку, Друже!
Множити на двоцифрові та трицифрові числа ти вже вмієш. Я переконалась в цьому, перевіряючи надіслані завдання. Множення на чотирицифрове, п`ятицифрове, шестицифрове число виконується аналогічно. Тож повправляйся множити багатоцифрові числа, розв`язавши приклади 1234*3052, 2069*3106, 4975*1111, 9605*31120. Роботи надішли у Вайбер. Успіхів тобі і залишайся здоровим!
17.04
Привіт, Розумнику. Дякую за уважність при виконанні завдань. Так тримати!
Повтори правила порядку дій і за складеною програмою обчисли приклади з. 4 на с. 36. Для виконання з. 7 на с. 37 тобі потрібно пригадати що таке пряма, промінь, відрізок. А ще знайди двох однакових піратів у з. 9. Успіхів тобі!
15.04
Доброго ранку, Розумнику!
Розв`яжи в зошиті з. 5 на с. 34. Правильно оформлюй запис задачі. Обов`язково накресли схему і зазнач на ній всі відомі дані. Невідомі познач ?
Успіху тобі!
14.04
Привіт, Розумнику!
Не припиняю пишатися твоєю старанністю! Так тримати!
Повтори правила порядку дій і без проблем виконай з. 9, с. 20 та з. 3, с. 25. Запиши приклади в зошит. Розстав порядок дій. Обов`язково запиши всі виконані дії. Не забудь про охайність виконання записів. Успіхів тобі, Друже, і залишайся здоровим!
13.04
Бадьорого ранку, Розумнику!
Дякую тобі за відповідальне виконання контрольної роботи. Сьогодні ми виконаємо завдання на повторення. Для цього повтори назви компонентів математичних дій, правила знаходження невідомих компонентів, а також алгоритм розв`язанння складених рівнянь. Ці знання знадобляться тобі для виконання з. 8, с. 20 та з. 7, с. 22. Фото роботи надсилай у Вайбер. Успіхів і міцного здоров`я!
10.04
Привіт, Друже!
Ти багато чого знаєш і вмієш. Але межі знань немає. Тож крокуємо далі! Перевір себе, виконавши завдання контрольної роботи. Не поспішай, кілька разів прочитай завдання, пригадай правила. Обов`язково користуйся чернеткою. Роботу виконуй САМОСТІЙНО. Тільки так ти зможеш перевірити себе 😃 !
Роботу запиши в зошит, або роздрукуй. Чекаю твого успіху! Залишайся здоровим!
09.04
Доброго ранку, Розумнику!
Впевнена, що ти здоровий і готовий до роботи. Тож розпочнемо. Дякую за старанність і наполегливість. Гарний настрій теж сприяє плідній праці.
Виконай з. 1, 2 Уроку 9. Зверни увагу на формулу добутку і повтори назви компонентів множення і правила знаходження невідомих компонентів. А також виконай з. 5 на с. 30. Успіхів тобі і залишайся мені здоровим!
08.04
Привіт, Розумнику!
Розпочнемо з руханки. Це додасть настрою на роботу!
Зарядився позитивом? Тож продовжимо. Повтори вивчені формули.
Ще раз переглянь Моє відео в Classroom. І ти з легкістю виконаєш завд. 1,2 з Уроку 8.
Виконані завдання, як зазвичай, чекаю в Вайбері. Успіхів і гарного настрою!
07.04
Привіт, Розумнику!
Впевнена, що ти здоровий і повний сил. Тож до справи!
Виконуючи будь-яку роботу, краще працювати разом, тобто СПІЛЬНО. Це називається спільна работа. Але можна і позмагатись. Навіть задачі про це є! Швиденько розберись із завд. 1-4 на с. 21 і обов`язково Спільно з родиною проведи гарно час. Веселого Вам настрою!
06.04
Доброго здорового ранку, Розумнику!
Я впевнена, що у тебе дуже багато роботи. Що таке робота? Як її знайти з математичної точки зору? Про все це по порядку.
На уроках трудового навчання ми виготовляли багато виробів. Хтось за 1 урок може зробити кілька виробів, а хтось тільки один. Математично це називається ПРОДУКТИВНІСТЬ.
Опрацюй матеріал на с. 18. Запам`ятай формулу роботи і значення кожного символа в ній. Формула роботи дуже схожа на формулу зваходження шляху. Порівняй. А тепер, користуючись формулами, виконай з. 2-4, с. 19. Сподіваюсь, ти легко з цим впораєшся. А на повторення виконай з. 6,7, с. 20
Успіхів тобі і залишайся мені здоровим!
27.03
Привіт, Розумнику!
Забагато приємного не буває! Тож дуже швидко впорайся із завданнями 2, 3, 5, з Ур 5 і гайда насолоджуватись передчуттям Канікул наступного тижня. До зустрічі. Залишайся здоровим!
26.03
Здорового ранку, Розумнику!
Сьогодні ти навчишся виконувати множення багатоцифрових чисел на трицифрове. Алгоритм множення такий, як і при множенні на двоцифрове число. З єдиною відмінністю. При множенні на число в розряді сотень добуток починаємо записувати під сотнями. Тож до справи. Повтори алгоритм множення на двоцифрове число, обчисливши приклади 294*37, 318*46, 409*74. А тепер виконай з. 4 з Уроку 4. Сподіваюсь, що складнощів не виникло. Якщо з`явились питання, телефонуй або пиши у Вайбер. Разом розберемося! Також дай відповіді на питання "Бліц-турніру" (з. 6 на с. 14). Успіхів тобі і залишайся здоровим!
25.03
Гарного весняного ранку, Розумнику!
Сьогодні повторюємо вивчений матеріал! Виконай з. 7 с. 7, також з.7 с. 11. Для цього повтори алгоритм розв`язання складених рівнянь. Залишайся здоровим!
24.03
Здорового сонячного ранку, Розумнику!
Дякую тобі за сумлінну працю! Так тримати! Сьогодні, повторивши формули знаходження вартості, ціни і кількості товарів, ти з легкістю зможеш виконати з. 1 на с. 9 (Урок 3), а також з. 5,6 на повторення і закріплення вміння множити на двоцифрове число. Це нам знадобиться для опануваня наступної теми. Тож наснаги тобі і успіху! Залишайся здоровим!
23.03
Здорового і бадьорого ранку, Друже!
Множити круглі числа ти вже вмієш. Повтори правило і виконай з. 1, 2 з Уроку 2. Не барись і в зошит запиши розв`язання задачі 3. Для цього потрібно повторити формули з попереднього уроку! Успіхів і міцного здоров`я!
20.03
Доброго бадьорого ранку, Розумнику! Рушаймо далі!
Сьогодні для роботи нам знадобиться підручник з математики ІV частина.
Майже кожного дня ми відвідуємо магазин і стаємо покупцями. Тому повинні знати, що таке ціна і що таке вартість. Опрацюй матеріал на с.3, виконавши завдання 1. Умовні позначення і формулу вартості треба вивчити. Використовуючи ці знання, виконай завдання 2, 3, 4 (заповнити таблиці).
А це - допомога😉
19.03
Привіт, Розумнику!
Дякую тобі за роботу! Сподіваюсь, що моє відео стало тобі у нагоді. Але закріплення і тренування лише покращують результат. Тому рушаймо в Classroom за новими досягненнями!
18.03
Доброго сонячного ранку!
Сьогодні ми навчимося множити багатоцифрові числа на двоцифрове (Ур 24). В основі такого виду множення лежить множення на одноцифрове число. Ми це вміємо робити. Наповторення виконай множення у стовпчик: 394*7, 4309*6, 38812*3. Перевір правильність обчислень. Поділись своїм успіхом зі мною через Вайбер😉
Потім переглянь відео в Classroom і виконай завдання. Успіхів!
17.03
Доброго весняного ранку, Розумнику! Продовжуємо спільно працювати!
За цим посиланням ти можеш виконати завдання Тесту з математики https://forms.gle/LSh9aEi7yPtnK9M28
16.03
Привіт, Розумнику!
Ми знов зустрілися! Прошу тебе у додатковому зошиті виконати завдання 6 з уроку 22 і надіслати скрін у особисту переписку у Вайбер. А також завдання 8 та 10. Чекаю фото виконаних завдань. Виникли питання? Я на зв`язку. Успіхів!
07.02
Салют, мій Розумнику!
Удосконалюй свої знання, вміння і навички!
Виконай завдання 1,2 с. 34 у ДЗ. Впевнена, на це ти витратиш зовсім мало часу, повторивши правила на с. 31. А питання часу і годинника повториш, виконуючи завдання 10 на с. 36 (приклади запиши у ДЗ).
06.02
Привіт, Розумнику!
Розв'язання рівнянь для тебе не проблема! Повтори назви компонентів дій і правила знаходження невідомого компонента (таблиця на с.31). У ДЗ ти зможеш з легкістю розв'язати рівняння із завдання 1 (с. 31). Не забудь використати правила, щоб уникнути помилок! А також виконай завдання 2-4 у підручнику (с. 32-33) Успіхів!
05.02
Доброго дня! Випробування нас загартовують, тож не зупинчймося!
Рівність "=", нерівність " > ", " < ".
Не зрозумів? Це тема наступного завдання. Допомога на с. 28. Якщо потрібна допомога, я на зв'язку. Виконай з. 1,2. І памятай, що хибні нерівності не мають значення змінної (а=∅). З. 10 - знайди, Розумнику, помилки у розв'язанні прикладів. Знайшов? То в ДЗ розв'яжи їх правильно. А тепер вразь всіх своїми вміннями, безпомилково виконавши ділення з перевіркою із з. 11 (с. 30). Удачі і нових звершень!
04.02
Ти - розумник! +
Ти - невтомний дослідник! +
Ти - старанний учень! +
Ти - сплюха і ледар! - - -
До чого це я? Так це ж нове завдання! До роботи!
Правильні і неправильні висловлювання. Розберись, в нагоді стане матеріал підручника на с. 25. Ну а тепер з легкістю виконай з. 1-3,5. Дізнаєшся багато цікавого. У ДЗ виконай ділення з остачею за зразком із з. 12(с. 27). Ну і спробуй розв'язати старовинну задачу. Успіхів тобі, мій Розумнику!
03.02
Привір, Розумнику!
Підкорюємо нові математичні вершини!
Опрацюй матеріал на с. 22, запам`ятай оснавні поняття "область визначення виразу-значення змінної", "множина значень виразу-результати обчислень". Тобі обовязково підкоряться з. 1-3 (с. 22-23), а у додатковий зошит (далі ДЗ) запиши розв'язання завдання 4 (за зразком). Заповни таблицю у з.5. І на закріплення виконай з. 9(виконай ділення і зроби перевірку множенням) Удачі!
Опрацюй, розумнику, матеріал на с. 19, і тоді успішно виконай з 1-4, 7,8 і не забудь у додатковому зошиті виконати з. 15(розв`язати рівняння) і з.11(задача про цікаву подорож Дмитрика з татом). Успіхів. Якщо виникли питання, то я завжди прийду на допомогу. Звертайся.
Дорогі мої учні!
Прошу вас дати відповіді на питання
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьКруто
ОтветитьУдалить